Klachtenformulier
Elke klacht is belangrijk, hoe groot of klein deze ook is
Bij Hosted vinden we kwaliteit belangrijk. Net zoals tevreden klanten en (eind-)gebruikers. Daarom werken we continue aan verbetering van onze service en dienstverlening. Een klacht, van welke aard dan ook, nemen we altijd in behandeling en kijken samen naar een oplossing.
Heb je een klacht en wil je deze kenbaar maken? Middels onze klachtenprocedure is er de mogelijkheid om je klacht met ons te delen. Dit doe je eenvoudig via het formulier op onze website of per post. Na het versturen van je klacht zullen wij deze binnen 5 werkdagen van een eerste reactie voorzien. Het is afhankelijk van de klacht zelf en eventueel onderzoek hoe snel deze behandeld kan worden.
Het melden van klachten kan op 2 manieren
Schriftelijk
Wanneer je een klacht schriftelijk wilt melden, stuur je deze per post naar ons op. Vermeld hierbij zoveel mogelijk informatie en details die ons kunnen helpen de klacht te onderzoeken. Vergeet niet e-mailadres, telefoonnummer en andere relevante contactinformatie te vermelden. Stuur je klacht op naar:
Hosted B.V.
Ringbaanzuid 10
6905 DB Zevenaar
Digitaal
Wanneer je een klacht digitaal wilt melden, maak dan gebruik van onderstaand formulier. Na het versturen van de klacht zullen wij deze voor ontvangst bevestigen met een meldingsnummer. Dit meldingsnummer dient goed bewaard te worden, het dient als referentie voor het verder verloop van de behandeling van de klacht.
Klacht melden
Vul het formulier zo volledig mogelijk in. Na het versturen zullen wij deze voor ontvangst bevestigen.