Servicecontract
Jouw back-up voor onderhoud. Of wanneer je er zelf even niet uitkomt.
Maak je gebruik van een VPS, dedicated server, webhosting of één van onze andere diensten? En ben je hierbij zelf verantwoordelijk voor het beheer? Dan is het fijn om terug te kunnen vallen op de technische kennis van onze systeembeheerders.
Met ons servicecontract ben je elke maand verzekerd van professionele technische ondersteuning, op afroep. Je kunt onze technische professionals voor veel verschillende doeleinden inzetten. Van het updaten van je bestaande software tot het installeren van nieuwe applicaties. En van het verhelpen van technisch complexe verstoringen tot het monitoren van je server(s). Waar kun jij wel wat hulp bij gebruiken?
Professionele technische hulp bij onderhoud en problemen. Voor slechts € 69,95 per maand.
Zorgeloos online
6 redenen om een servicecontract af te sluiten
Systeembeheer op afroep
Elke maand staat onze systeembeheerder een uur voor je klaar. Jij kiest wanneer en bepaalt zelf wat hij voor je regelt.
24/7 storingsnummer
Kies je voor een servicecontract + ons storingsnummer? Dan staan we 24/7 voor je klaar. Snel gemeld = snel opgelost.
Vaste accountmanager
Je krijgt een eigen contactpersoon. Die jou en je bedrijf kent. En je altijd voorziet van het beste advies voor jouw wensen.
Service level agreement
We bieden twee type SLA’s: een standaard SLA of een Business 24/7 SLA. We denken graag mee over welke SLA bij jou past.
Monitoring van je VPS
Wij monitoren je VPS: van de bereikbaarheid van de server tot het verbruik van de resources.
Hulp bij installatie
Schakel ons in bij de bouw of het gebruik van je server. Zo zet je je servicecontract in om het maximale uit je hosting te halen.