Abusemelding
Abusemelding
Formulier voor indienen abusemelding
Onrechtmatige of strafbare content gevonden of geconstateerd?
Soms gebeurd het dat informatie die via het internet verspreid wordt strafbaar of onrechtmatig is. Je kan dan denken aan de schending van auteurs- en merkenrechten. Maar ook smaad, kinderporno of content die aanzet tot terrorisme.
In alle gevallen is het belangrijk dat wanneer je content ontdekt die strafbaar of onrechtmatig is bij één van de klanten van Hosted, je daar melding van maakt. Ook wanneer één van onze klanten zich niet houdt aan onze Acceptable Use Policy. Je kan kan dan een abusemelding maken middels onderstaand formulier. Middels de hiervoor bestemde Notice-Take-Down (NTD) procedure voeren wij een controle uit van de Abusemelding en kijken wij of de content daadwerkelijk onrechtmatig, strafbaar of in strijd met onze voorwaarden is.
Het indienen van een Abusemelding kan op 2 wijzen
Schriftelijk
Wanneer je een klacht schriftelijk wilt melden, stuur je deze aangetekend per post naar ons op. Vermeld hierbij zoveel mogelijk informatie en details die ons kunnen helpen de klacht te onderzoeken. Vergeet niet e-mailadres, telefoonnummer en andere relevante contactinformatie te vermelden zoals gevraagd in het formulier onderstaand. Stuur je klacht op naar:
Hosted B.V.
Ringbaanzuid 10
6905 DB Zevenaar
Digitaal
Wanneer je een klacht digitaal wilt melden, maak dan gebruik van onderstaand formulier. Na het versturen van de klacht zullen wij deze voor ontvangst bevestigen met een meldingsnummer. Dit meldingsnummer dient goed bewaard te worden, het dient als referentie voor het verder verloop van de behandeling van de klacht.
Klacht melden
- Door dit formulier in te vullen en te mailen naar abuse@hosted.nl, kun je een klacht melden over materiaal of informatie welke op onze of een door ons gehoste website te vinden is.
- Wij zullen jouw klacht zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen één werkdag behandelen, zo nodig in overleg met een adviseur.
- Indien het gaat om een spoedgeval, zullen wij de klacht binnen 24 uur behandelen om verdere schade te voorkomen. Wij besluiten zelf of er sprake is van een spoedmelding.
- Wij nemen uitsluitend volledig en naar waarheid ingevulde klachtformulieren in behandeling.
- Wij gebruiken jouw persoonsgegevens enkel voor het afhandelen van de klacht en bewaren jouw gegevens enkel voor duur van de afhandeling.